Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2011 16:07 - Ето стоя пред вратата и чукам...
Автор: plamenshopov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4778 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ето стоя пред вратата и чукам... 

Бях прочела и четирите евангелия, както и Деянията на апостолите. Стигнах до последната книга в Библията – Откровението на Йоан. Бях пленена от него, макар че разбирах много малко. Като по заповед продължих да чета по нататък, изпълнена с доверие, когато един стих ме докосна много силно:

Ето стоя на вратата и хлопам; ако чуе някой гласа Ми и отвори вратата, ще вляза при него и ще вечерям с него, и той с Мене. (Откровение 3:20)

Аз ще вечерям с Него (Исус) и Той с мене... Дишах трудно. Книгата падна от ръцете ми. Та това беше моят сън, сънят, в който Исус вечеря с мен. Тогава нямах представа, че има книга, наречена ”Откровение”. Затворих очи и картината отново изплува пред мен. Чувствах Неговата топла усмивка, чувствах, че бях приета. Това беше прелестта на Неговата близост.

Сега знаех, че моят сън беше дошъл от Бога. Пътят се простираше пред мен съвършено ясен.

Можех да Го приема, можех и да Го отхвърля. Можех да отворя вратата и да Го помоля да остане завинаги при мен, можех да затворя вратата. Във всеки случай трябваше да реша сега.

Взех решението и коленичих пред огъня.

   - О, Боже, не чакай повече! Моля те, ела в моя живот. Всичко в мен е открито пред теб!

Не трябва повече да се боря със себе си, нито да мисля за последствията. Казах ” Да”. Исус влезе в живота ми и аз го знаех. Беше неизказано хубаво. Станах и започнах да се приготвям за лягане. Ала мислите ми от ново се объркаха. Трябваше ли да си позволя още една стъпка? Спомних си, че в ”Деянията на апостолите” беше описано как Исус кръщава своите ученици със Святия Дух. Това отнасяше ли се за мен?

   - Господи – казах аз, - нямам никого, който да ме ръководи освен Теб. Ако Ти искаш да бъда кръстена със Святия Дух, то тогава съм готова за това.

Знаех, че бях се отдала изцяло в Божиите ръце, и заспах. Беше тъмно, когато в нощта се събудих трепереща от очакване. Стрелките на часовника показваха три часа сутринта. Стаята беше ледено студена, но аз горях от вълнение. Измъкнах се от леглото и паднах на колене върху килима. Когато погледнах ми се стори, че виждам ярка светлина.

   - О, Боже, Отче мой, кръсти ме със Святия Дух!

Взех Библията и отворих на Деяния на апостолите, където в пети стих на глава първа се казва: Защото Иоан е кръщавал с вода; а вие ще бъдете кръстени със Светия Дух не след много дни.

   - Господи! – извиках аз. – Ако тези слова са истина, подари ми кръщението сега! Не искам да стана, докато Ти не ме кръстиш.

Изведнъж се изпълних със страхопочитание, защото на светлината на идващия ден съзрях Неговия лик. Почувствах как Святия Дух премина през мен. После това чувство постепенно затихна и ме обзе непозната досега радост. Не можех да направя нищо друго, освен да Го величая за Неговата милост.

Извадки от книгата на Билкис Шейх, Аллах, моя Отец. 

Билкис Шейх е родена в Пакистан. Започва да търси истината в Исус – начало на нов, изпълнен със смисъл живот. Книгата е призив към хората да се позоват на библейската истина и да засвидетелстват на Исус вярата си в Него, без да отхвърлят изпитанията през които преминават.

Благословение!
Пламен Шопов, http://bojieto-slovo.blogspot.com/




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pentecost - Чудесно четиво,
19.09.2011 23:36
много насърчително. Доколкото разбирамс тава въпрос за мюсюлманка, приела християнството. Напоследък в Близкия изток има много случаи на явявяане на Исус на хора.
цитирай
2. plamenshopov - Книгата си заслужава да я прочетете!
21.09.2011 03:32
Това е откъс от книгата на Билкис Шейх, "Аллах, моя Отец", която е преведена на български и се разпространява безплатно.
Това е вярно за Близкия Изток. Пастор от Ирак, който живее в момента в Швеция и беше на посещение в България това лято ми сподели, че много от тях по на петъчните служби, които са задължителни за тях се молят и покланят на Исус по време на службите.
Благословение!
цитирай
3. plamenshopov - Богът, когото не познавах - проповед!
22.09.2011 14:41
Можете да гледате и слушате проповедта на пастора от Ирак, Салман Ал Байдхани, гост на църква Благовестие, Бургас през май тази година.
Връзка, Bibliata.tv: Богът, Когото не познавах, Салман Ал Байдхани
цитирай
4. анонимен - СЪС СЪЩОТО СЛОВО НА ЖИВОТ ОТ ОТКР. ...
09.10.2011 02:08
СЪС СЪЩОТО СЛОВО НА ЖИВОТ ОТ ОТКР.3:20,БОГ МЕ НАМЕРИ, ЧУКАЙКИ НА ВРАТАТА НА ЖИВОТА МИ И ОТТОГАВА И ДО ДНЕС И ЗАВИНАГИ ТОЙ Е И ЩЕ БЪДЕ ХЛЯБЪТ НА ЖИВОТА МИ ! АЛИЛУЯ! БЛАГОСЛОВЕН ДА Е ГОСПОД!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenshopov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1822519
Постинги: 220
Коментари: 279
Гласове: 452
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031