Прочетен: 4110 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 19.10.2016 11:47
Кампанията се организира за трета поредна година през месец октомври от Microfinance Centre (http://www.mfc.org.pl/ ). Партньори за 2016 г. са повече от 21 институции от 15 държави от Източна Европа и Азия. Нека заедно с общи усилия променим негативните тенденции на свръхзадлъжнялост и повишим своята финансова култура.
Не забравяйте – важно е да знаем как да определим реалната цена на един кредит, на какво да обръщаме внимание при подписване на договор за кредит, как да изчислим с колко свободни пари разполагаме месечно, какви са скритите такси използвани от кредиторите и т.н. #clientprotection #financialeducation
За да можете да отговорите на тези въпроси, както и да на много други, СИС Кредит www.facebook.com/%D0%A4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B0-%D0%A1%D0%98%D0%A1-244274522423325/ с подкрепата на Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ) www.facebook.com/aikb.bica/, за втора година е българският партньор на международната инициативата Borrow wisely 2016, която има цел да ограмоти финансово гражданите в посока разумното взимане на кредити.
#BWC2016
In October, we’re kicking off our third annual Borrow Wisely Campaign! This year, 21 leading financial institutions will work across 15 countries in Europe and Central Asia to improve clients’ financial literacy knowledge and skills. The Campaign has become an annual event for MFC and its members.
What’s the Campaign all about?
As with previous years, we’ll be delivering key messages around how to borrow safely, how to harness the potential power of loans and how to avoid the pitfalls of too much debt. We’ll use posters, leaflets, seminars and brochures to do so – and also leverage our outreach through SMS, social media, websites, and local media. For the first time our partners will be also using short videos to strengthen the effectiveness of our educational efforts.
Why is this Campaign significant?
As an industry, our future depends on our ability to lend responsibly, and to protect against client over-indebtedness in line with international standards. The other important half of the “client protection equation” is responsible borrowing – that is, making sure that clients know how to use debt safely. Last year, we reached 300,888 clients in just 1 month! That’s why we firmly believe that this Campaign is a great tool for reaching massive numbers of clients with targeted financial education messages.
Who is taking part?
This year, our Campaign partners are: Farm Credit, Nor Horizon, ECLOF, Finca, and Ucora(Armenia), AzerCredit (Azerbaijan), EKI, Lider, MiBospo, and Partner (Bosnia and Herzegovina), SIS Credit (Bulgaria), Adie (France), Crystal (Georgia), Kepa (Greece), AFK(Kosovo), Horizonti (Macedonia), Microinvest (Moldova), AgroInvest (Serbia and Montenegro), Vitas (Romania), Hope, Ukraine and Imon (Tajikistan).
Why our partners participate in the campaign?
“We love to see that both clients and loan officers are thinking about loans, asking more questions, looking for details. They are more responsible, and we want to keep ourselves on that road…” Dragana Lukic, Marketing Manager (Mi-Bospo, BiH).
“This campaign is a good opportunity to increase awareness, and alert our customers to the risk of credit, not just the opportunity.” Sйbastien L’Aot, Operation Director (Adie, France).
Want to stay abreast of all the news from the 2016 Campaign? Contact Kinga Dabrowskatoday to join our mailing list, or to discuss how you can get involved next year!
mfc.org.pl/just-15-days-until-the-2016-borrow-wisely-campaign-kicks-off/
Тагове:
Точно за това има и подобни инициативи целящи да ограмотят финансово потребителя, какво трябва да знае, да внимава и т.н.
Хубав ден и седмица.
Поздрави :)
Съжалявам за страданията ви.
Но не трябва да се търси и вина едностранно в банките.
По принцип това си е цяла наука - финанси. Хубаво е човек преди да започне да тегли кредити /без значение от причината/, да залага имущество и т.н. да направи професионална консултация. Често пъти консултантът може да види или предвиди ако човека не може да си позволи подобен кредит и/или да му предложи продукт при по-добри условия.
Същото се отнася и ако лицето вече има кредити. Специалист може да открие възможност да се обединят кредитите, предоговорят, отсрочат, да се намали месечната вноска, лихвата и др.
Надявам се материала да Ви е бил полезен.
Тази кампания цели да ограмоти финансово българина и партньорите да консултират нуждаещия се безплатно.
P.S. България остава една от малкото страни без закон за фалит на физически лица?!
С уважение!
https://www.facebook/microfinance.centre